Designbyrået Uniform ble valgt ut til å lage Classic Norway Hotels’ nye profil. Fra internlanseringen: her er deler av teamet fra Uniform sammen med en av Classic Norway-eierne Erik Berg (midten) og administrerende direktør Stephen Meinich-Bache.
Designbyrået Uniform ble valgt ut til å lage Classic Norway Hotels’ nye profil. Fra internlanseringen: her er deler av teamet fra Uniform sammen med en av Classic Norway-eierne Erik Berg (midten) og administrerende direktør Stephen Meinich-Bache.

Classic Norway Hotels med ny og mer moderne profil

Etter 20 suksessrike år i norsk reiseliv, ønsket den norskeide reiselivsbedriften Classic Norway Hotels en ny profil. Nå har hotellkjeden fått ny identitet, en moderne ny profil bygd på selskapets verdier, og sist, men ikke minst; nye nettsider.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1350,-
(herav mva kr 150)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1350,-
(herav mva kr 150)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS