Illustrasjonsfoto: Rezidor Hotel Group

Beste internasjonale hotellkjede i Norge

De 10 siste årene har Rezidor Hotel Group blitt kåret til beste internasjonale hotellkjede i Norge.

Publisert
Det norske teamet som mottok prisen. (Foto: Rezidor Hotel Group)

For 11. år på rad har Rezidor Hotel Group, med Radisson Blu og Park Inn by Radisson-hotellene, blitt kåret til beste internasjonale hotellkjede under «Grand Travel Awards» i Norge.

.«Grand Travel Awards» (GTA) anerkjenner fremragende selskaper innen reiselivsbransjen, og prisene er stemt fram av flere hundre aktører fra reisebyråer og leverandører i bransjen.«Grand Travel Awards» ble arrangert torsdag kveld, 11. januar.

– Vi er veldig stolte over å ha mottatt denne anerkjennelsen de siste elleve årene og jeg vil takke våre fantastiske medarbeidere for deres enestående innsats. Vårt mål er å gi gjestene minneverdige opplevelser og denne prisen er et resultat av den førsteklasses servicen som våre medarbeidere hver dag gir våre gjester, sier Ronald Smithjes, som leder Rezidor Hotel Group i Norge, i en pressemelding.

Spennende konsepter

2017 var et spennende år for Rezidor Hotel Group, som renoverte en rekke av Radisson Blu og Park Inn by Radisson-hotellene i Norden. Blant de ferdigstilte prosjektene, åpnet ikoniske Radisson Blu Hotel i Stavanger sine dører, alle 676 rom og lobbyen hos Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo er nyoppusset og suksesskonseptet 26 North Restaurant & Social Club åpnet hos Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo.

Målsettingen med det omfattende renoveringsprosjektet til selskapet, er å gi gjestene de aller beste hotellopplevelsene.

– Målsettingen er å beholde posisjonen som den hotellkjeden som gir gjestene de aller beste internasjonale hotellopplevelsene og vi gjør derfor alt vi kan for å gi gjestene våre spennende restaurantkonsepter, inspirerende design og bransjens beste service, forteller Ronald Smithjes.

«Yes I Can!»

Alle medarbeidere i Rezidor Hotel Group deler selskapets prisvinnende serviceprogram «Yes I Can!», som har til hensikt å sørge for at gjestene alltid er fornøyde med sitt opphold. Programmet, som først ble lansert i 1995, ble nylig oppdatert og relansert, og alle medarbeidere har gått igjennom oppdaterte treningsprogram i hvordan de kan gi gjestene førsteklasses service og gode hotellopplevelser.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS