Choice logo

Nytt reisemagasin for Choice-gjester

Våren 2010 lanserer Choice Hotels Scandinavia sitt første reise- og livsstilsmagasin, Choice Magazine. Med start i mai i år blir det fire årlige utgivelser, og magasinene skal distribueres på 23 000 hotellrom i Norden, og over 1,8 millioner hotellgjester kan berike hotelloppholdet med lesestoff og bilder for påfyll og inspirasjon.

Publisert

Det er tidligere Massiv-redaktør Magnus S. Rønningen som skal sørge forutgivelsene, nå gjennom 2634 Forlag.

- I Choice jobber vi med hele hotellopplevelsen, ikke bare sengene som gjestene sover i. Choice Magazine skal være noe å glede seg over og bli engasjert av. Våre gjester er opptatt av samfunn, reise og kultur. Vi ønsker å gi dem de gode historiene sier markedsdirektør Liv Kindem i Choice.

Skavlan på papir

Første utgave av Choice Magazine vil være på plass på alle hotellrom i midten av mai. Magnus S. Rønningen er prosjektleder.

- Jeg gleder meg til bladet er på vei til alle hotellene. Det er gøy å jobbe med et selskap som tenker nytt og stort. Med lesere i hele Skandinavia, har vi mulighet til å lage portretter og innslag fra alle tre landene. Det blir et slags Skavlan på papir, sier Magnus S. Rønningen, daglig leder i 2634 Forlag.

Samarbeid med reisemagasinet Wanderlust

Choice Magazine har inngått en unik samarbeidsavtale med Wanderlust, Englands ledende reisemagasin.

Samarbeidet omhandler blant annet rettigheter til en rekke av Wanderlusts spektakulære reisereportasjer.

Trender og mennesker

- Samarbeidet med Wanderlust gir oss tyngde på reisestoff. Samtidig ønsker vi å presentere både trender og mennesker på en annerledes måte i en spennende innpakning. Choice Magazine skal være fristende og umulig å legge fra seg, opplyser Kindem.

Les mer om Choice Hotels på hjemmesiden www.choicehotels.no

Pressemelding

"
Powered by Labrador CMS