For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

De digitale kjempene Hotels.com og Booking.com drar milliarder av kroner ut av Norge, men roses samtidig for å skape reiselyst.
De digitale kjempene Hotels.com og Booking.com drar milliarder av kroner ut av Norge, men roses samtidig for å skape reiselyst.

Milliarder rett ut av norske hoteller

Feil folk, feil sesong og store penger. Booking.com og Hotels.com møter motstand fra Norsk Reiseliv. – Men de skaper reiselyst, kontrer Kjetil Smørås i De Bergenske.

Powered by Labrador CMS