For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Markedsrapporten «Succeeding in the Norwegian Market – Entry Guide» lanseres av Trade and Distribution (TAD) i samarbeid med Umami Arena. Målet er å gjøre det lettere å tiltrekke seg utenlandske utstillere.
Markedsrapporten «Succeeding in the Norwegian Market – Entry Guide» lanseres av Trade and Distribution (TAD) i samarbeid med Umami Arena. Målet er å gjøre det lettere å tiltrekke seg utenlandske utstillere.

Skal få flere utenlandske leverandører til norske messer

En ny rapport skal senke terskelen for utenlandske leverandører. Markedsrapporten «Succeeding in the Norwegian Market – Entry Guide» lanseres av Trade and Distribution (TAD) i samarbeid med Umami Arena. Målet er å gjøre det lettere å tiltrekke seg utenlandske utstillere.

Powered by Labrador CMS