Panelet: Erik Fagerlid, Ingebjørg Hjortdahl, Samira Lekhal, Henriette Øien, Hanne Brennhovd, Pål Westby og Hermann Brennås.
Panelet: Erik Fagerlid, Ingebjørg Hjortdahl, Samira Lekhal, Henriette Øien, Hanne Brennhovd, Pål Westby og Hermann Brennås.

Norskproduserte grønnsaker på topp, målet er å øke befolkningens totale frukt- og grønt-inntak

Opplysningskontoret for frukt og grønt presenterte onsdag 30. mars forbrukerpreferanser og de nyeste volum- og verditallene i grøntmarkedet i Norge. Selv om 74 % av forbrukerne foretrekker norske grønnsaker, viser paneldebatten og foredraget fra Tom Savigar om Englands suksess, at Norge har et stykke å gå for å nå de unge og øke befolkningens totale frukt- og grøntinntak.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50,-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50,-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS