– I et drøyt år har teamet vårt blant annet jobbet med å utvikle et nytt grafisk design, et tydeligere søkelys på det skandinaviske markedet og forbedret ytelse, sier leder for web hos BWH Hotel Group Scandinavia, Lena Axelson.
– I et drøyt år har teamet vårt blant annet jobbet med å utvikle et nytt grafisk design, et tydeligere søkelys på det skandinaviske markedet og forbedret ytelse, sier leder for web hos BWH Hotel Group Scandinavia, Lena Axelson.

Storsatsing på det digitale

For å møte kundenes økende krav til digitale tjenester og moderne teknologi, satser BWH Hotel Group nå stort på sine digitale kanaler.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1350,-
(herav mva kr 150)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1350,-
(herav mva kr 150)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS