Andreas Brand Nordic Choice

Nyansettelse i Nordic Choice Hotels

Andreas Bränd er ansatt som Head of Digital Content & Engagement i Nordic Choice Hotels. I sin nye stilling vil han lede selskapets satsning på Content Marketing, og ha ansvar for innhold i digitale kanaler og sosiale medier. Han tiltrådte stillingen 1. juni.

Publisert

Andreas Bränd startet i Nordic Choice Hotels 1. juni.

– Jeg gleder meg enormt til å ta fatt på nye utfordringer i Nordic Choice Hotels. Jeg har ikke jobbet i reiselivsbransjen før, men jeg tror at min erfaring innenfor online handel og teknologi vil være en styrke for Nordic Choice Hotels framtid. Det blir veldig spennende å være med på den videre utviklingen av selskapets digitale satsning, sier Andreas Bränd i en pressemelding.

Fra Zalando

Som stillingen vil Bränd være en viktig bidragsyter til den digitale transformasjonen Nordic Choice Hotels nå går igjennom.

Andreas har bred erfaring med E-commerce og merkevarebygging i flere europeiske selskaper. I tidligere roller har han hatt lederansvar for større grupper medarbeidere og jobbet tett med markedene i Norden. Sist kommer han fra stillingen som Zalandos Country Manager for E-commerce i Sverige.

Har erfaring

– Vi er utrolig fornøyde med å få Bränd med på laget. Vi har lett lenge og grundig etter noen som kan fylle posisjonen, og i Bränd har vi fått en egnet leder for Digital Content & Engagement. Han har oppdatert erfaring i et fag som endrer seg fra dag til dag. Det er gull verdt, sier Bjørn Arild Wisth, viseadministrerende direktør i Nordic Choice Hotels, i en pressemelding.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

"
Powered by Labrador CMS