Maja Bertheussen

Endringer i Best Western-ledelsen

Best Western Hotels i Norge presenterer tre nye lederfjes.

Publisert

Katrin Siebigterot (fra venstre), Kirsti Vikan Kjøsnes og Maja Bertheussen er nye i ledelsen i Best Western Hotels Norway.

Markedssjef

Maja Bertheussen (30) er markedssjef i Best Western Hotels Norway. Hun har vært salgssjef for ferie/fritidsmarkedet i Best Western i tre år, og har nå hovedansvaret for all sentral markedsføring av de norske Best Western-hotellene. Bertheussen har en Bachelor of Business Administration fra Macquarie University i Sydney, Australia, og en Master of Commerce in Business fra samme universitet. Hun har lang og variert erfaring fra hotellbransjen i Norge og utlandet, bl.a. fra Dr. Holms Hotel på Geilo og Madinat Jumeirah Al Qasr Resort i Dubai.

Ny salgssjef

Kirsti Vikan Kjøsnes (46) er ansatt som salgssjef for Best Western Hotels Norway fra februar 2013. Kirsti vil ha hovedansvaret for salg mot forretningsmarkedet, kurs og konferanse og reisebyråmarkedet. Hun er utdannet innen markedskommunikasjon fra Handelshøyskolen BI, University of Wyoming og Humboldt State University California i USA. Hun har tidligere vært åtte år på Holmenkollen Park Hotel Rica, og har de seneste 15 årene jobbet med salg og markedsføring mot forretningsmarkedet bl.a. i Egmont Hjemmet Mortensen AS og Aller Media AS.

Kvalitetskontrollør og opplæringskonsulent

Katrin Siebigteroth (29) ble i fjor ansatt som kvalitetskontrollør og opplæringskonsulent i Best Western Hotels Norway. Hun er sertifisert kvalitetskontrollør i Best Western International, og har ansvar for å gjennomføre de årlige kvalitetskontrollene på alle norske Best Western-hoteller. I tillegg har hun ansvar for opplæring innen gjestebehandlingsprogrammet I Care, gjesteundersøkelsen Medallia I Care Reflections og bistår hotellene i miljøsertifiseringsprosessen. Hun er utdannet ”Hotelfachfrau” på Dorint Sporthotel Garmisch-Partenkirchen og Staatliche Berufsfachschule Garmisch-Partenkirchen i Tyskland. Hun flyttet til Norge i 2008, og har arbeidet på First Hotel Grims Grenka i Oslo og Thon Hotel Oslofjord i Sandvika.

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 44. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS