Hotelia AS nytt

Ny partner i Hotelia AS

Erik Myklebust (41) er ny partner i Hotelia AS, der han skal arbeide med utviklingsprosjekter, verdivurderinger, leietakersøk, eiendomstransaksjoner og generell rådgivning og forvaltning.

Publisert

Bak Hotelia står de fire hotellprofilene Erik Myklebust (fra venstre), Anders Vatne, Peter Wiederstrøm og Geir Lundkvist. Alle har svært lang fartstid fra hotell- og hotelleiendoms-bransjen, med erfaring som hotelldirektører, hotellkjedesjef, hotellkonsulenter, analytikere, fagskribent og leder for Nordens største hotelleiendomsselskap.

Han har arbeidet med salg og kjøp av selskaper i alle de skandinaviske land og har bred erfaring fra strukturering og finansiering av transaksjoner.

41-åringen har studert økonomi og finans ved The Wharton School at The University of Pennsylvania. Han har jobbet i telekombransjen i USA og corporate finance i Enskilda Securities i London.

I Norge har Myklebust jobbet med Stalheim Hotel som er eiet av hans familie og der han selv er en betydelig aksjonær. Deretter gikk han inn i private equity-miljøet Marchfirst Norway som ble største aksjonær i Estatia Resort. Myklebust var ansvarlig for utvikling av nye prosjekter i Estatia Resort fra 2004 til 2009. Fra 2010 har Myklebust vært engasjert som rådgiver i Horwath HTL Norway.

Hotelia

Hotelia tilbyr spesialisert rådgivning innen hotell, hotelleiendom og reiseliv til kunder i Norden. Selskapet har kontor sentralt i Oslo. Områdene Hotelia jobber med, er blant annet etablerings-undersøkelser, leietakersøk, transaksjoner, hotellmarkedsrapporter, verdivurderinger og generell rådgivning innen hotell, hotelleiendom og reiseliv. Gjennom et samarbeid med Benchmarking Alliance vil Hotelia bearbeide, analysere og presentere fersk hotellstatistikk.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 44. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS