Nøisom satser mot horecamarkedet

Bo Pedersen har nylig tiltrådt som ny Key Account Manager for Nøisom Bryggeri AS, som et ledd i Fredrikstad-bryggeriets satsing mot hoteller og restauranter.

Publisert

Han vil være ansvarlig for salg av Nøisoms produkter til restauranter, hoteller, puber og festivaler.

Fokuserer på horecamarkedet

Bryggeriet har et bredt utvalg av ølvarianter rettet mot horecamarkedet, og vil i tiden fremover fokusere på økt tilstedeværelse i dette markedet.

– Nøisom har siden etableringen i 2012 fått et godt fotfeste innenfor dagligvaremarkedet. Med ansettelsen av Bo Pedersen intensiverer vi nå satsingen på salg av kvalitetsøl til restauranter, hoteller, puber og festivaler. Nøisom vil i løpet av de neste måneden lansere nye ølsorter med høy kvalitet som det stilles store forventninger til, sier markedssjef Pål Pettersen i Nøisom i en pressemelding.

Nøisom Bryggeri

Nøisom Bryggeri ble startet i 2012 av seks personers dedikasjon til det fantastiske resultatene man kan oppnå med mikrobrygg.

Nøisom Bryggeri ligger på Øra, nå kjent som  Fredrikstad Innovasjonspark

Bryggeriet opplever sterk vekst og hadde i 2015 en totalomsetning på i overkant av 10 millioner kroner, som var en betydelig økning sammenlignet med året før.

Foruten dagligvaremarkedet selger også Nøisom sine produkter på vinmonopolet.

 

Powered by Labrador CMS