For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

tineprodukter som bakgrunn og portrett av Erik Smith-Hansen og Henrik Bachke Madsen plassert på bakgrunnen.
Erik Smith-Hansen blir konserndirektør for TINE Internasjonal og Henrik Bachke Madsen blir konserndirektør for IT og digitalisering.

TINE forsterker konsernledelsen

TINE ruster seg for videre lønnsom vekst og oppretter to nye konsernområder: IT og digitalisering og TINE internasjonal. Å utnytte mulighetene i ny teknologi er en viktig målsetting for Tines verdikjede, sammen med ambisjonen om å lønnsom vekst i det internasjonale markedet. Endringene gjør selskapet godt posisjonert for å ta nye steg framover.

Powered by Labrador CMS