Eira Water oppnådde sterk internasjonal anerkjennelse under årets «Global Water Drinks Awards» i Budapest.
Eira Water oppnådde sterk internasjonal anerkjennelse under årets «Global Water Drinks Awards» i Budapest.

Høythengende pris til Eira Water

Eira Water oppnådde sterk internasjonal anerkjennelse under årets «Global Water Drinks Awards» i Budapest i Ungarn. Selskapets stillevann, Eira Still, vant kategorien «Best Natural Still Water» for andre år på rad.

Eira Still vant kategorien «Best Natural Still Water» for andre år på rad.
Eira Still vant kategorien «Best Natural Still Water» for andre år på rad.

Prisene ble delt ut 12. november som en del av Global Water Drinks Congress 2025, arrangert på Anantara New York Palace Budapest i Ungarn, med deltakelse fra mer enn 20 land.

Fra Eresfjord i Møre og Romsdal

Eira Water tappes ved kilden i Eresfjord i Møre og Romsdal, et område kjent for sine klare vannforekomster og rene naturforhold.

Vannet hentes direkte fra en naturlig underjordisk kilde og filtreres gjennom mineralrike lag før tapping.

Hele prosessen skjer uten kjemisk behandling, slik at vannet kan tappes slik kilden leverer det – naturlig, ubehandlet og klart.

Eira Water leverer premium stille og perlende vann til horecamarkedet.

Én pris og fem nominasjoner

Prisvinnende vann fra Eira.
Prisvinnende vann fra Eira.

I tillegg til seieren for Eira Still, ble Eira Water også nominert og anerkjent i fem andre kategorier:

– Finalist: «Best Natural Sparkling Water»

– Finalist: «Best PET Design»

– Finalist: «Best Marketing/Social Media Campaign»

– «Commended»: «Best Packaging/Label Design»

– «Commended»: «Best Glass Design»

– En betydelig inspirasjon for hele teamet

Elisabeth Barbosa Vig
Elisabeth Barbosa Vig.

«At Eira Still tildeles prisen for andre år på rad, samtidig som vi oppnår fem nominasjoner, er en betydelig inspirasjon for hele teamet. Vi setter stor pris på anerkjennelsen og takker alle ansatte, partnere og kunder som bidrar til utviklingen vår både i Norge og internasjonalt», heter det i en pressemelding fra Elisabeth Barbosa Vig hos Belmonte/Pinnacle Brands.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS