Siri Løining sammen med Sommerro-direktør Jarle Moen. (Foto: HSMAI/Sommerro)
Siri Løining sammen med Sommerro-direktør Jarle Moen. (Foto: HSMAI/Sommerro)

Siri Løining er «Årets merkevarebygger»

Merkevaredirektør på Sommerro, Siri Løining, har vært sterkt medvirkende i å bygge opp merkevaren Sommerro. For arbeidet hun har lagt ned på den nye hotelldestinasjonen i Oslo er hun tildelt prisen «Årets merkevarebygger» av HSMAi Awards.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1350,-
(herav mva kr 150)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1350,-
(herav mva kr 150)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1000,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS