Choice Bloggeambassadør nett

Hotellverdens første bloggende gjesteambassadør

Dagens medielandskap har gjort konsumentene til de virkelige ekspertene. Derfor inviterer Clarion Collection gjester og hotellentusiaster til å delta i utviklingen av fremtidens hotell. Hotellkjeden har oppnevnt bransjens første Gjesteambassadør, som gjennom sin blogg skal gi gjestene en direktekanal inn i styre og stell. Joakim Harping var i gang i slutten av januar.

Publisert

- Min oppgave er å sette gjestene i sentrum. Jeg skal være deres stemme inn til hotellenes ledelse og til relevante beslutningstakere, sier Joakim Harping, frittstående konsulent og tidligere hotelldirektør, som nå har fått rollen som hotellverdens første Gjesteambassadør.

Erfarne hotellgjester

Bak initiativet om en dedikert Gjesteambassadør står Clarion Collection, som inngår i kjeden Choice Hotels.

Møt Gjesteambassadøren på www.ccblogg.no

- Clarion Collection henvender seg til eksisterende og potensielle gjester som ønsker seg en personlig hotellopplevelse der de blir tilbudt individuell service i et annerledes miljø. Mange av våre gjester har mer enn 20 hotellovernattinger i året, sier Svein Arild Mevold, Norden-direktør for Clarion Collection Hotels.

De virkelige ekspertene

- Derfor er det de som er de virkelige ekspertene på det å være hotellgjest. Gjennom Gjesteambassadøren åpner vi nå for en enda mer personlig kanal inn til våre gjester. Vi gleder oss til mange gode forslag og tilbakemeldinger fra publikum, sier Mevold,

Fortsatt er gjestene mer enn velkomne til å kontakte hotellresepsjonen med sine synspunkter, men når det gjelder mer generelle henvendelser og spørsmål, kan de nå diskutere dette med Gjesteambassadøren per telefon, e-post eller via bloggen.

Bloggen åpner også opp for dem som er interessert i å følge Gjesteambassadørens betraktninger fra et langt liv som hotellentusiast. De kan komme med egne synspunkter rundt hotellene, og om det å være hotellgjest, til en nøytral part.

Har du spørsmål som omhandler Clarion Collection, vil Gjesteambassadøren sørge for at disse kommer frem til den rette personen. Svarene vil bli offentliggjort gjennom bloggen.

Et medium for fremtiden

85 millioner blogger verden over og 10 millioner nye blogginnlegg daglig i 2008, viser hvilket engasjerende medium bloggfenomenet har blitt.

- På Gjesteambassadørens blogg kan både store og små spørsmål drøftes. Jeg kommer selv til å delta i diskusjonene og bidra med min erfaring fra et langt liv i bransjen. Det er modig av Clarion Collection å stille seg bak et slikt åpent forum som Gjesteambassadørens blogg vil bli, sier Gjesteambassadøren Joakim.

Pressemelding

"
Powered by Labrador CMS