SimenVingeThomas WestergaardComfortHotelXpress
SimenVingeThomas WestergaardComfortHotelXpress

Stordalen og Comfort-ledere i ny brandfilm

Comfort Hotels har laget en, mildt sagt, annerledes brandfilm, The Wake Up. I filmen, som er inspirert av introen til filmen Trainspotting, møter vi selskapets ledergruppe på en desperat flukt fra luksushoteller, hjem til Comfort Hotels. Petter A. Stordalen er med i filmen som statist og en heller rusten selger av gatemagasinet =Oslo.

Publisert

Simen Vinge (til venstre) og Thomas Westergaard i ledelsen i Comfort Hotels er med i filmen, der Petter A. Stordalen er statist. (Foto: Morten Holt)

I tillegg til Stordalen medvirker Thomas Westergaard, konsernsjef Comfort Hotels; Simen Vinge (markedsdirektør Comfort Hotels), Marcus Carlsson (driftsdirektør Comfort Hotels Sverige) og Elisabeth Saupstad (driftsdirektør Comfort Hotels Norge) i filmen.Når kjedeledelsen endelig har kommet seg hjem til sitt elskede Comfort Hotels blir vi kjent med deres nye pay-off: Pretty Damn Good.

Se filmen her

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

"

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS