Kommersiell direktør for CRM & Insight for Tradesolution, Hege Witsø-Bjølmer, og rådgiver hos Spirit, Jens Sjöberg, inviterer til horecaevent.
Kommersiell direktør for CRM & Insight for Tradesolution, Hege Witsø-Bjølmer, og rådgiver hos Spirit, Jens Sjöberg, inviterer til horecaevent.

Markerer horeca-satsing med event

Et interessant og variert innhold står på programmet når Tradesolution og Spirit samler leverandører i bransjen for gjennomgang av dybdeundersøkelse. Målsettingen er å skape et forum for diskusjon om mulige forbedringer i bransjen.

Før sommeren gjennomførte Tradesolution og Spirit en omfattende kartlegging av serveringsmarkedet.

Utgangspunktet for undersøkelsen var et behov av å ta pulsen på horeca, fra et leverandørperspektiv.

Nå inviterer de til et event i Oslo for å dele med seg av innsikten.

Drøfting, kunnskapsdeling og inspirasjon

– Flere av de vi snakket med, savnet en møteplass for bransjen, med rom for drøfting, kunnskapsdeling og inspirasjon. Derfor slår vi nå to fluer i ett smekk, sier rådgiver hos Spirit, Jens Sjöberg.

Sammen med kommersiell direktør for CRM & Insight for Tradesolution, Hege Witsø-Bjølmer, har Sjöberg gjennomført undersøkelsen og initiert bransjesamlingen.

– Undersøkelsen er en viktig del av vår felles satsning på storhusholdning fremover. Vi har allerede flere nyttige verktøy på plass for aktører i bransjen, men streber alltid etter å forbedre oss. Kunnskap er som kjent en ferskvare, og her var det rett og slett behov for kvalitativ innsikt, poengterer Witsø-Bjølmer.

I de tidligere lokalene til Bon Lío ved Sofienbergparken

Arrangementet finner sted onsdag 30. august i de tidligere lokalene til Bon Lío ved Sofienbergparken i Oslo, og det utloves både faglig innhold og mingling.

– Det kommer snart et nytt og kult konsept her, som noen veldig flinke folk står bak. De skal få "tease" oss litt på hva fremtidige gjester kan forvente fra både kjøkken og bar, sier en fornøyd Sjöberg.

På programmet står gjennomgang av de viktigste funnene i undersøkelsen, i tillegg til korte innslag fra blant annet NHO, Dlvry og Ole fra Instagram-fenomenet Sultne Gutter.

– Vi tester en noe mer uformell setting denne gangen, men skal selvsagt lytte til tilbakemeldinger fra deltakerne om hvordan formatet fungerer. Forhåpentligvis markerer dette starten på noe spennende. Vår målsetning er å bidra med det vi kan og utvikles sammen med og i takt med bransjen, sier Witsø-Bjølmer.

Her kan du melde deg på arrangementet

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS