Fornøyde Scandic-ansatte. Fra venstre ansvarlig for kundeservice i Scandic Norge, Robert Amundsen, teamleder Fredrik Kristiansen og kundebehandlerne Sandra Vestlund, Oliver Alphonse og Afrah Al Saidi. (Foto: Synne Bryhn/Scandic Norge)
Fornøyde Scandic-ansatte. Fra venstre ansvarlig for kundeservice i Scandic Norge, Robert Amundsen, teamleder Fredrik Kristiansen og kundebehandlerne Sandra Vestlund, Oliver Alphonse og Afrah Al Saidi. (Foto: Synne Bryhn/Scandic Norge)

Vant kundeserviceprisen for tredje året på rad

Scandic Hotels Norge er vinner av hotellklassen etter å ha scoret enda høyere enn året før.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50,-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50,-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS