AgderStorkjøkkensenter

Blir større i Agder

Agder Storkjøkkensenter og Håkedal AS går sammen om markedet i Agder-fylkene på storkjøkkenutstyr, kjøl-frys og profesjonelle vaskerimaskiner. Henning Håkedal vil gå inn på eiersiden og samtidig overta som daglig leder av Agder Storkjøkkensenter AS.

Publisert

Daglig leder Henning Håkedal(til venstre) og styreformann Steinar Bjørsvik er godt fornøyd med at de nå skal jobbe og utvikle bedriften sammen.

Han har siden han overtok familiebedriften Håkedal AS i 1985 vært en betydelig leverandør av slikt utstyr i distriktet. Helt siden Steinar Bjørsvik og Hans Kojan gikk inn i storkjøkkensenterkjeden og etablerte Agder Storkjøkkensenter AS har partene snakket sammen.

Nå er avtalen på plass, og begge parter gleder seg til å jobbe sammen i et spennende marked. Allerede fra første dag var reaksjonene positive i hele regionen.

”Topp fagfolk innen salg og prosjektering, serviceteknikere med storkjøkken, kulde og vaskeri som spesialfelt og at bedriften er tilknyttet landets største kjede innen sitt felt gjør at de nå kan konkurrere med hvem det skulle være både på pris og kvalitet. De importerer nå direkte fra Europas ledende produsenter og alle ledd er fjernet”, heter det i en pressemelding fra Lars Harby i Storkjøkkensenteret.

Storkjøkkensenteret er så langt etablert i Agder, Lillehammer, Drammen, Fredrikstad, Stavanger, Haugaland, Bergen og Trøndelag – foruten kjedekontoret i Ballangen i Nordland. Daglig leder i Storkjøkkensenteret AS, Lars Harby, er veldig godt fornøyd med utviklingen og veldig glad for den positive veksten i Agder Storkjøkkensenter AS.

– Vi er nå på vei mot det endelige målet. Å være kortreist skal i fremtiden ikke gjelde bare mat. Nå skal vi få bukt med sentraliseringen av bransjen og bevare dyktige leverandører og serviceteknikere der kundene er. Norge består av så mye mer en såkalte ”sentrale strøk” , sier Harby.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS