BWH HOTELS

Her dekkes det opp til pinsakveld på et BWH-hotell.
Her dekkes det opp til pinsakveld på et BWH-hotell.

Ny kampanje setter søkelyset på de små hotell-detaljene

Lokale helter og personlige gester løftes frem i ny kampanje fra BWH Hotels.

BWH Hotels Scandinavia har lansert kampanjen «The Little Things», som hyller de små detaljene og personlige gestene som gjør en stor forskjell for hotellopplevelsen.

Bak hvert hotell står en engasjert eier som setter sitt unike preg på gjestens opphold – fra hjemmedyrkede urter til knirkende gulv med historie.

Kampanjen består av kortfilmer, stemningsfulle bilder og en LinkedIn-serie som gjennom sommeren løfter frem hotellhistorier fra hele Skandinavia.

Det lille som gjør den store forskjellen

Kampanjen skal løfte frem det lille som gjør den store forskjellen. Med «The Little Things» setter BWH Hotels søkelys på små egenheter, tradisjoner og uventede detaljer – slike ting som får gjester til å føle seg hjemme og ønske å komme tilbake.

Kampanjen tar utgangspunkt i det som gjør kjeden unik: Hvert hotell drives av en engasjert eier med friheten til å skape noe eget. Noen står selv i resepsjonen, andre dyrker urter, grønnsaker og bær i sin egen kjøkkenhage, mens noen inviterer nærmiljøet til temakvelder. Dette er mennesker med ekte lidenskap for huset sitt, stedet sitt og gjestene – og det er nettopp dette vertskapet som står i sentrum i kampanjen.

– Det handler om å løfte frem det som ofte går under radaren, men som gjør stor forskjell for opplevelsen. En duft, et knirkende gulv, en gest fra en vert. Slike detaljer er vanskelige å formidle på en bookingside, men de blir værende i minnet lenge. Vi ønsker å vise at personlig vertskap lever og blomstrer i Skandinavia, sier markedssjef for BWH Hotels Norge, Aasta Johannessen.

Best Western Tingvold Park

BWH Hotels

BWH Hotels er en global hotellkjede bestående av tre hotellgrupper, Best Western Hotels & Resorts, WorldHotels og SureStay Hotel Group. 

Til sammen tilbyr de over 4700 hoteller i mer enn 100 land over hele verden. I Skandinavia finnes det 191 hoteller på over 100 ulike destinasjoner.

For å imøtekomme både gjester og potensielle hotelleiere, tilbyr gruppen totalt 17 forskjellige varemerker i alle segmenter fra budsjett til premium.

 BWH Hotels er den største, uavhengige hotellgruppen i Skandinavia hvor hotellene eies og drives av lokale entreprenører.

Kampanjen består av tre kortfilmer, supplert med bildemateriale og en LinkedIn-serie som gjennom sommeren løfter frem hotellenes historier i sosiale medier.

Blant hotellene som portretteres er Hotell Esplanade i Stockholm, hvor gjestene trer inn i en stillferdig historie som begynte for over hundre år siden – bokstavelig talt hørbar i hver gulvplanke.

I Danmark besøkes Best Western Hotel Hillerød, der kokken bruker nyplukkede jordbær, purre og urter fra hotellets egen kjøkkenhage. I småländske Ullinge får gjestene ikke bare nøkkelen til rommet, men også til en liten robåt som venter ved bryggen – klar for en stille tur på innsjøen.

I Norge går turen til Best Western Tingvold Park i Steinkjer, der hotellet lager sin egen spekemat – en smakfull hyllest til lokal matkultur og ekte håndverk.

Hotellene i kjeden eies og drives av ildsjeler 

– Vi er en kjede der hotellene eies og drives av ildsjeler, ikke av sentraliserte hovedkontorer. Det er nettopp derfor hotellene våre er så ulike – og det er akkurat det vi ønsker å feire med The Little Things. Dette er ikke en reklamefilm om fasiliteter. Det er en fortelling om mennesker, relasjoner og hverdagsmagi, sier Johannessen i pressemeldingen.

Kampanjen rulles nå ut i sosiale medier og vil være synlig gjennom hele sommeren.

The Little Things

The Little Things er en skandinavisk kampanje fra BWH Hotels som hyller det personlige vertskapet og de små detaljene som gjør stor forskjell for hotellopplevelsen.

Kampanjen løfter frem hotelleiere som setter sitt unike preg på alt fra interiør til gjestemottakelse – fra hjemmedyrkede urter til knirkende gulv med historie. Kampanjen består av kortfilmer, bildemateriale og en LinkedIn-serie som forteller hotellenes historier gjennom sommeren.

Kampanjen er utviklet i samarbeid med byrået Nord DDB.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS