Comfort Hotels spisser konseptet med nyansettelse

Maja Granberg er ny direktør for Comfort Hotels konsept- og merkevareutvikling.

Publisert

Med Norden og Baltikum som sitt arbeidsområde vil Maja Granberg ha sin base på Nordic Choice Hotels’ hovedkontor i Oslo og Stockholm. Hun tiltrådte stillingen nå i januar 2017.

Comfort Hotels har ansatt Maja Granberg som direktør for kjedens konsept- og merkevareutvikling.

Comfort Hotel er inne i en intensiv fase der eksisterende hoteller bygges om. Samtidig åpnes flere nye hotell. Strategien er å vokse betydelig i det nordiske markedet og etablere seg som Skandinavias ledende budsjettkjede. For å lykkes i sitt mål har hotellkjeden etablert en ny stilling; direktør for konsept- og merkevareutvikling («Head of Concept & Marketing»), heter det i en pressemelding fra kjeden.

Rekordhøyt antall søkere

Etter en grundig rekrutteringsprosess som involverer et rekordhøyt antall kvalifiserte søkere gikk stillingen til Maja Granberg.

Granberg kommer fra stillingen som internasjonal markedssjef hos Absolut Vodka. Hun har en Master fra Stockholms Universitet innen økonomi og markedsføring.

Ny plattform

– Vi bygger nå en solid plattform som alle våre hotell kan stå på. Plattformen skal bidra til utvikling, forandring og forbedring med søkelys på stolte team, fornøyde gjester og produkter som skiller seg ut. Granberg vil være en nøkkelperson i arbeidet, sier Comfort Hotels nordiske kjededirektør, Anna Spjuth i pressemeldingen.

– Jeg er så glad for å være en del av Comfort og er virkelig giret over mulighetene jeg nå får til å skape nye konsept og miljøer som gir våre gjester fine hotellopplevelser. Jeg tror at vi har mulighet til å oppnå noe veldig bra med merkevaren og det er en glede å få lov til å være med på reisen, sier Maja Granberg.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS