Eureca Engros fortsetter konseptet «Gul uke»

Den store handleuken, «Black Week», er i gang. Det som startet som én dag har blitt til en hel uke, og de største aktørene kommer med tilbud etter tilbud for å utkonkurrere hverandre. – Under «Black Week» velger vi å trekke frem de små og mellomstore leverandørene våre med «Gul uke», sier markedssjef i Eureca, Jens Petter Seljebu.

Publisert

De siste to årene har Eureca gått mot strømmen med konseptet «Gul uke». Også i år ønsker de å fortsette konseptet, der de trekker frem noen av aktørene de samarbeider med.

den måten flytter Eureca fokuset vekk fra rabatter og tilbud, og over til sine små og mellomstore leverandører og deres historie.

Gjør den «svarte» uken gul

– Gul er en farge som man ofte forbinder med glede, og det er nettopp det Eureca vil spre med Gul uke-konseptet. «I vår jobb møter vi mange flotte leverandører som forsvinner i skyggen av de store aktørene. Det ønsker vi å gjøre noe med, for det er så mange flotte historier der ute. Det er viktig for oss å få formidlet disse historiene videre, forteller markedssjef i Eureca, Jens Petter Seljebu.

Bygger på tradisjonsrike og spennende bakgrunn

Mange av selskapene Eureca arbeider med, bygger tradisjonsrike og spennende bakgrunn. Samtidig er bærekraftig produksjon, og lokal og økologisk mat i vinden. Å trekke frem leverandører som bidrar til noe positivt for miljøet er derfor en viktig kontrast til det store forbruket under «Black Week». Gjennom hele uken vil Eureca introdusere oss for prisvinnende mat- og drikkevarer laget med kortreiste råvarer av ypperste sort.

Følg med på Eureca Engros sin facebookside for å få med deg historiene.

Pressemelding

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS