Erik Andre Evensen Lofotprodukt

Lofoten satser på storhusholdning

Sjømatprodusenten Lofotprodukt, som står bak varemerket Lofoten, varsler inntog i nye markeder. Nå styrker de sitt salgsteam mot storhusholdning, og satser på sterk vekst også i dette segmentet. Erik Andre Evensen er ny selger med ansvar for storhusholdningsmarkedet.

Publisert

Erik André Evensen er ny selger med ansvar for storhusholdningsmarkedet hos Lofotprodukt.

Evensen har 10 års erfaring som kokk, souschef og kjøkkensjef på restauranter som Bølgen og Moi og Refsnes gods. Han har i tillegg arbeidet fem år som salgskonsulent til dagligvaremarkedet for Lofotprodukt, og kjenner dermed bedriften og produktene svært godt.

Passer for storkjøkken

– Vi har et produktspekter som passer like godt for storkjøkken, som for dagligvaremarkedet. Med Erik Andre med på laget er jeg sikker på at stadig flere kjøkkensjefer vil få øynene opp for den gode kvaliteten på våre sjømatprodukter, kommenterer Andre S. Misund, Salgssjef Storhusholdning for Lofotprodukt AS.

Store deler av Lofotens produktspekter er allerede å finne hos de store grossistene, og ASKO nominerte nylig Lofoten fiskeburger med 80 % fisk til «årets produkt».

Jan Erik Angelsen

Ny økonomi og finansdirektør

Det er for øvrig flere endringer blant ansatte i Lofotprodukt den senere tiden. Jan Erik Angelsen er ansatt i den nyopprettede stillingen som økonomi- og finansdirektør (CFO) i Lofotprodukt AS. Han har vært styremedlem i selskapet i 13 år.

Powered by Labrador CMS