Restaurant Edda i Oslo. (Foto: Restaurant Edda)

Restaurant Edda til topps

Restaurant Edda, som åpnet i Diagonale-bygget i Bjørvika 1. juni i år, har vunnet prisen «Guest Experience Award Norway», som deles ut av HSMAI og Customer Alliance.

Publisert
Restaurant Edda stakk av med seieren i kategorien restauranter. Her er representanter fra Edda sammen med Shane Forster fra Customer Alliance (t.v.) og Ulf Stigen fra Høyskolen Kristiania (t.h.). (Foto: HSMAI)

Prisen deles ut til den restauranten som scorer høyest på kundetilfredshetsdata og anmeldelser i forskjellige portaler, som TripAdvisor, booking.com, Hotels.com, Google, Facebook m.m.

Les mye mer om Restaurant Edda her (artikkel publisert i sommer)

Hederlig omtale

Restaurant Curtisen og Restaurant Smak AS fikk hederlig omtale.

De øvrige nominerte var Fagn, Hos Thea, Marlene Bistro, Restaurant Fangst, Røst Teaterbistro i Trondheim, Stortorvet Gjestgiveri Hamar og Umami Harstad.

Jurybegrunnelsen

Dette er jurybegrunnelsen (engelsk versjon)

“Our winner for the 2018 HSMAI & Customer Alliance Guest Experience Award for Restaurants goes to an establishment right here in Oslo. Delivering not only an incredible culinary and guest experience at their restaurant, this winner has again shown their commitment to the ongoing experience after the guest has left, interacting with over 50% of the feedback which was provided over the past 12 months. We are proud to announce the 2018 HSMAI & Customer Alliance Guest Experience Award for Restaurants in Norway goes to Restaurant Edda".

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS