For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Jakob Stordalen (fra venstre, styreleder i Pinnacle Brands AS), Petter A. Stordalen (medeier i Pinnacle Brands), Henrik Åström (administrerende direktør i Spendrups), Fredrik Spendrup (styremedlem i Spendrup Holding) og Stein-Erik Helverschou-Treverket (administrerende direktør i Pinnacle Brands AS).
Pinnacle Brands satser stort på uteliv. Jakob Stordalen (fra venstre, styreleder i Pinnacle Brands AS), Petter A. Stordalen (medeier i Pinnacle Brands), Henrik Åström (administrerende direktør i Spendrups), Fredrik Spendrup (styremedlem i Spendrup Holding) og Stein-Erik Helverschou-Treverket (administrerende direktør i Pinnacle Brands AS).

Pinnacle Brands satser stort på uteliv

Stordalen-familiens øl- og sidersatsing Pinnacle Brands AS tar over avtalen med Foma-festivalen. Samtidig har selskapet også styrket staben og inngått andre nye, store avtaler. – Vi har fått en god start, og gleder oss til å rulle ut porteføljen til uteliv fra 1. mars, sier styreleder Jakob Stordalen.

Powered by Labrador CMS