For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Mia Sætre Bernhardsen, ansvarlig for Sør-Korea i Norges sjømatråd, viser frem Blue Dragon-prisen.
Mia Sætre Bernhardsen, ansvarlig for Sør-Korea i Norges sjømatråd, viser frem Blue Dragon-prisen.

Sjømatrådet vant kampanjepris i Sør-Korea

I Sør-Korea ble 2022 et ekstra utfordrende år for den norske laksen: Prisen økte, og konsumet dalte. Sjømatrådet lanserte da konseptet «Norwegian Salmon is always right». Nå har kampanjen vunnet Blue Dragon-prisen for «Beste kampanje i 2022» i Sør-Korea.

Powered by Labrador CMS