Best Western lanserer SureStay Hotels

Best Western Hotels & Resorts introduserer nå sitt nye white label – SureStay Hotels.

Publisert

Med tre adskilte varemerker innen 3-stjernerssegmentet – SureStay Hotel, SureStay Plus Hotel og SureStay Signature Collection, tilbyr Best Western nå et nytt alternativ til hotelleiere som vil ha stor lokal frihet.

Minst 3,5 i score på TripAdvisor

Fordelene for de hotelleierne som slutter seg til SureStay er mange. SureStay hoteller får tilgang til Best Western Hotels & Resorts’ utvalgte OTA avtaler, deres globale distribusjonskanaler, web- og mobilsider og 70 års bransjeerfaring. I tillegg vil hotellene få støtte fra et globalt salgsteam med fokus på forretningsreisende såvel som privatreisende.

For å kvalifisere seg som et SureStay hotell kreves minst 3,5 i score på TripAdvisor.

Stort potensial i Skandinavia

– Med SureStay vil vi skape en gruppe hoteller som får tilgang til fordelene i en global hotellkjede, uten å tilpasse seg standarder og systemer, sier Johan Kukacka, CEO, Best Western Hotels & Resorts i Skandinavia, fortsetter:

– Det blir derfor enkelt å slutte seg til en franchiseavtale med SureStay Hotels, og vi ser et stort potensial i Skandinavia. Det finnes veldig mange hoteller innen dette segmentet som i dag ikke har noen kjedetilhørighet, eller tilhører en liten lokal hotellkjede, og som savner utviklingsmuligheter som Best Western kan tilby, sier Kukacka i pressemeldingen.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS