First Hotels logo ny
First Hotels logo ny

First Hotels med profilkampanje

First Hotels er ute med en skandinavisk profilkampanje. Budskapet er design og individualitet i en tid der de masseproduserte hotellkjedene dominerer. Med 46 unike hoteller i Sverige, Norge og Danmark tar First Hotels opp kampen med de store hotellkjedene med å appellere mer til design og estetikk, i tillegg til gode sommertilbud.

Publisert

- I tillegg til sentral plassering og konkurransedyktige priser, er vårt viktigste fortrinn at våre hoteller er unikt utformede. I motsetning til alle de store kjedene vi konkurrerer mot, har et First Hotell individuell design og identitet. Derfor er vi ikke en hotellkjede, men en kolleksjon av unike hoteller.

Unike hoteller

- First Hotels har det de kaller 46 unike hoteller i Sverige, Norge og Danmark, med flaggskip som Grims Grenka i Oslo, Grand Hotell i Odense og St Petri i København, i porteføljen, sier markedsdirektør Thomas Alnes Aakvik til kreativtforum.no

Å øke kjennskapen er viktigst

" - Hos oss skal du vite hvilket hotell du er på, enten du er på rommet eller i resepsjonen. Vi tror livet er for kort til å gjøre alle hotellovernattinger til en masseprodusert opplevelse, sier Aakvik.Profilkampanjen er den første i rekken som har som mål å bygge kjennskap og assosiasjoner rundt design og individualitet, melder kreativtforum.no.

Les hele saken her

"
Powered by Labrador CMS