Julie-Kvaerner-og-Renate-To

Ute med 1100 maskiner, øker med 100 i måneden

Coca-Cola Drikker AS (CCD) har i dag noe i overkant av 1100 maskiner i det norske for varme drikker, og øker med over 100 maskiner hver måned. 40 prosent av maskinene er plassert i bedriftsmarkedet.

Publisert

Julie Kværner og Renate Torp eksponerte Chaqwa-konseptet på Fastood&Café-messen på Exporama i februar, og var fornøyd med responsen. (Foto: Odd H. Vanebo)

– Våre fokusområder i bedriftsmarkedet er horeca og KBS. Farten på utplassering har økt veldig det siste halve året, opplyser Tormod Halbakken, nasjonal kanalsjef vending i CCD.

Kommet for å bli

Kundene og forbrukerne gir gode tilbakemeldinger merkenavnet CHAQWA, ifølge Halbakken: Produktene gir en opplevelse av høy kvalitet, som fremheves av brandede maskiner, kopper og beger – sporbare produkter og maskiner som bruker lite energi og fokuserer på miljøet.

– Vi er kommet inn i det norske varm drikke-markedet for å bli. Tilbakemelding fra kunder er at CCD er en ryddig og profesjonell leverandør i dette segmentet, som tilbyr en komplett portefølje av produkter og tilbehør og utstyr tilpasset behovene i den enkelte bedrift. Vi har egne teknikere, sjåfører og selgere som er viktig for å kunne gi 100 prosent service raskt.

Gode referanser

Gjennomslag i convenience og KBS spesielt?

– Kaffekunder i KBS ligger under store nasjonale grupperinger som signeres for alle utsalg innenfor grupperingen, svarer Tormod Halbakken.

Chaqwa har en referanseliste som taler for seg: Furset-gruppen (Operaen, Ekeberg, Tjuvholmen Sjømagasin), Sult-gruppen, Lille Persille, Hotvedt Drift AS, Big Bite og Thon Hotels.

Fastfood.no

"
Powered by Labrador CMS