
Rihanna promoterer hjemlandet
Sangerinnen Rihanna er uten tvil Barbados sin fremste ambassadør om dagen. Nå har hun inngått en samarbeidsavtale med sitt hjemland for å promotere ferieparadiset som turistdestinasjon. Det treårige samarbeid innledes med en Rihanna-konsert i hovedstaden Bridgetown i august.
Rihanna skal promotere hjemlandet Barbados som turistdestinasjon. (Foto: Colourbox.com)

Rihanna, som har solgt over 30 millioner album og mer enn 100 millioner singler, skal eksklusivt markedsføre Barbados som en turistdestinasjon.
Rihanna har solgt over 30 millioner album på verdensbasis. (Foto: Colourbox.com)

Vil at turistene skal se øya
– Barbados er unikt, og alle vi som kommer herfra kjenner en stolthet for vår øy. Jeg ønsker at alle som besøker Barbados skal få oppleve paradiset, uttaler Rihanna i en pressemelding.
Som ambassadør for Barbados vil Rihanna delta aktivt i reklamekampanjer, PR-fremstøt og via sosiale medier.
Fornøyd turistminister
– For oss på Barbados er Rihanna kjent som nabojenta som slo gjennom, men ute i verden er hun en musikksensasjon og et sosialt fenome. Hun er en kilde til nasjonal stoltget, og vi er veldig fornøyd med å ha inngått denne avtalen for å fremme Barbados som turistdestinasjon, sier turistministeren på Barbados, Richard L. Sealy.
Pressemelding