Serviceforum2012-2
Serviceforum2012-2

Suksess med Serviceforum 2012

Serviceforum 2012, som arrangeres av studentene på Norsk Hotellhøgskole, har i år fått tittelen "Suksess". Årets arrangement finner sted torsdag 15. mars.

Publisert

Norsk Hotellhøgskole feirer i år 100-årsjubileum. Mye har skjedd siden starten og mange sier at fagstoltheten er kommet litt bort.

– Nå ønsker studentene ved skolen å vise at vi kan mer enn bare drikke champagne! I år arrangerer vi Serviceforum for første gang helt uten noen innblanding fra skolen, og akkurat som tittelen på årets konferanse så ønsker vi at dette skal bli en suksess, melder Jørgen Hansen Juvik i arrangementskomiteen for Serviceforum 2012.Årets arrangement har fått navnet Suksess, og arrangeres torsdag 15. mars.

Hilde Charlotte Solheim kommer til Serviceforum 2012.

Foredragsholdere

Juvik opplyser:

– Vi har fått med oss mange flotte foredragsholdere og er stolte av å kunne presentere disse foredragsholderne:

* Putte Svensson Sahlin, som er kjent for sine foredrag og grunnlegger av Hultsfredsfestivalen i Sverige.

* Hilde Charlotte Solheim (reiselivsdirektør i Virke) skal fortelle om hvordan du må tenke foretningsutvikling for å bli en vinner.

* Espen Karlsen (direktør for Farris Bad) skal snakke om hvordan skape og beholde interessen og suksessen for et nisjehotell.

Simen Vinge, som er markedssjef for Comfort Hotels Scandinavia, skal være konferansier under Serviceforum 2012.På kvelden serveres en femretters middag (alt laget av studentene), der Heine Totland skal underholde med sitt Buddy Holly-show.

Arrangert siden 1990

Elever ved Norsk Hotellhøgskole i Stavanger arrangerte fagkonferansen Serviceforum for første gang i 1990, og siden har det vært en årlig tradisjon. Les mer på Serviceforum.noDu kan også følge med Serviceforum 2012 på Facebook

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

"

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS