
Grilstad AS samarbeider med Norges Skiforbund
Gjennom samarbeidsavtalen mellom Norges Skiforbund og Grilstad skal konsernet styrke lagånden. Herrelandslaget i sprintlangrenn skal bidra til den interne identitetsbyggingen. Målsettingen er å styrke fokuset på prestasjonskulturen i alle ledd i konsernet for økt konkurransekraft.
Illustrasjonsfoto: Grilstad AS

Den offisielle signeringen av avtalen ble gjennomført ved Grilstad sitt anlegg i Brumunddal den 10. mai i forbindelse med landslagets første samling i forkant av kommende sesongen.
Stor tro på samabeidet
”Grilstad er stolt over å ha fått muligheten til å samarbeide med noen av verdens fremste idrettsutøvere med et sterkt støtteapparat. Vi har stor tro på at dette samarbeidet skal være med å styrke lagånden i konsernet og ser for oss at herrelandslaget i sprint langrenn skal være med å bidra til den interne identitetsbyggingen. Forsterket lagånd og bedret fysisk form skal styrke fokuset på prestasjonskulturen i alle ledd i konsernet for å øke vår konkurransekraft”, heter det i en pressemelding fra Grilstad.
Gull og jubel

– Vi ser for oss mye gull og jubel med “smaken av seier” både for skilandslaget og Grilstad. Vi ser frem til å komme i gang med et offensivt og godt samarbeid. Skilandslaget står for en vinnerkultur som vi beundrer, og vi ønsker å overføre denne kulturen til egen organisasjon, sier en stolt konsernsjef Odd Arne Dalsegg.
Ønsker Grilstad velkommen på laget
Åge Skinstad. (Foto: Norges Skiforbund)
– Det blir spennende å få inn en så synlig aktør som Grilstad på sprintlaget. Økonomisk betyr dette at vi kan satse offensivt frem mot de neste to mesterskapsårene, VM i Val di Fiemme og OL i Sotsji, sier langrennssjef Åge Skinstad, og fortsetter:

– Markedsmessig håper vi på et nært samarbeid med fokus på å gi Grilstad et ”folkets favoritt” stempel og økt omsetning. Vi tror også at ansatte i Grilstad, gjennom vårt samarbeid, blir i enda bedre form. Vi ønsker Grilstad velkommen med på laget, sier en tydelig fornøyd langrennssjef Åge Skinstad.
Pressemelding
Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?
Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag
Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:
• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter
• restauranter
• barer og puber
• utesteder
• kafeer
• contract catering
• kantiner
• institusjoner
Bestill abonnement på magasinet Horeca her
Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.
"