Clarion Collection logo ny
Clarion Collection logo ny

Kåret til årets hotellkjede for forretningsreisende

Under den prestisjefulle kåringen av Business Travel Award i Sverige, ble Clarion Collection Hotels kåret til årets hotellkjede for forretningsreisende. Det er kundene selv som har stemt frem vinneren av kåringen.

Publisert

– Dette er et bevis på at forretningsreisende liker vårt brand bedre en noe annet. Det har vi jobbet målrettet for, og derfor er vi utrolig stolte av å vinne denne prisen, sier Torgeir Silseth, administrerende direktør i Nordic Choice Hotels som eier Clarion Collection Hotels.

Gjennom kundetilfredshetsmålinger har gjestene på hotellet blitt bedt om å angi i hvilken grad de ville anbefalt venner og kjente å bo på hotellet. Gjestenes svar ble også vektet etter hvor mange reisedager den forretningsreisende har i året.

– Takk til våre gjester

– Tusen takk til kundene våre som har stemt oss frem. Vår ambisjon er å være den ultimate hotellkjeden for de som reiser mye, og denne prisene er stemt frem av nettopp dem. At vi vinner betyr at vi leverer på våre kundeløfter. Dette hadde ikke vært mulig uten den gode jobben som alle våre medarbeidere gjør, sier Trond Bastiansen, direktør for Clarion Collection Hotels Norden.

42 hoteller

Clarion Collection Hotels består av 42 mindre og sentralt beliggende hoteller, alle med sin unike historie. Kjedens misjon er at hotellene skal være som et hjem for de som reiser mye og som en oase midt i byen for fritidsreisende. Clarion Collection ”byr på” kveldsmat, kaffe og hjemmebakst og er den eneste hotellkjeden med egen diktsamling. Clarion Collection er en del av Nordic Choice Hotels, og alle Nordic Choice hoteller er miljøsertifisert etter ISO 14001.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS