Radisson Blu Beste kundeservice Sverige2

Best på kundeservice i Sverige

Radisson Blu har vunnet prisen ServiceScore 2013 for årets beste kundeservice innen kategorien hotell og restaurant i Sverige.

Publisert

På bildet: Sam Holmberg (General Manager, Radisson Blu Waterfront), Eva Otterstrom-Ore, (Radisson Blu Strand Hotel) og Jan Petter Eilertsen (regiondirektør for Radisson Blu i Sverige, Danmark og på Island).

– De ansatte på Radisson Blu-hotellene verden rundt jobber etter kjedens servicefilosofi «Yes I Can», som gjennomsyrer hele virksomheten. De skaper fantastiske hotellopplevelser hver eneste dag, og vi er selvsagt meget glade og stolte over at hotellgjestene våre er så fornøyde med servicenivået, sier Jan Petter Eilertsen, som e regionsjef for Radisson Blu i Sverige, Danmark og på Island.

Ny kategori i år

Det er bedriften ServiceScore som hvert år utfører undersøkelsen om hva svensker mener om forskjellige selskapers servicenivå. Undersøkelsen er delt inn i tre deler; private selskap, offentlige etater og organisasjoner.

År 2013 ble det lansert en ny kategori innen kategorien private selskap – nemlig hotell og restaurant. Radisson Blu ble også nominert i den overordnede felleskategorien Beste serviceorganisasjon 2013.

Da den globale forbrukersiten og reiseguiden TripAdvisors brukere stemte frem Sveriges beste hotell år 2013, havnet Radisson Blu Waterfront Hotel i Stockholm på førsteplass av 25 hotell.

Forbrukerne taler

ServiceScores undersøkelse er basert på over 2000 svenske forbrukeres svar på hvordan de oppfatter selskapers servicenivå. I år deles prisen ServiceScore ut i samarbeid med Sveriges Marknadsförbund.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS