Illustrasjonsfoto: Comfort Hotel Bergen Airport

Bergen-hotell med egen app

Comfort Hotel Bergen Airport tar nye steg for å tilby gode digitale løsninger for gjesten. Hotellet har lansert sin egen app for bestilling av mat og drikke.

Publisert

– Vi skal være innovative og alltid i forkant når det kommer til nye løsninger. For oss er det helt naturlig å ta steget inn i den digitale verden også når det kommer til mat og drikke, sier hotelldirektør Erlend Fardal Lunde.

Utviklet av WeOrder

Appen er utviklet av WeOrder, og skal sikre at gjesten på Comfort Hotel Bergen Airport får en så enkel gjestereise som mulig. ​

– Vi ønsker å gjøre det så enkelt som mulig for gjesten og appen er da ideell i en travel hverdag. Som gjest kan du laste ned appen, se på menyen, bestille og vente på SMS- eller pushvarsel når maten er klar, sier Food & Beverages-manager Victor Aguiar.

Det var Aguiar som kom opp med ideen om at hotellet skulle utvikle sin egen app. ​

– Da jeg selv opplevde matbestilling gjennom app på en restaurant, tenkte jeg med en gang at dette hadde passet utmerket hos oss, forteller Aguiar.

Slipper kø

Carl Nybø er en av hotellets servicestjerner, og har tatt appen til sitt hjerte fra dag én: ​

– Den er lett å bruke og gir gjesten en ny mulighet til å bestille. Enten når man sitter på rommet eller er på vei til hotellet slik at man slipper stå i kø, sier han.

Appen er blitt godt mottatt av gjester, og hotellets intensjon er at hovedandelen av alle mat- og drikkebestillinger går gjennom appen i løpet av 2020.

Du kan sjekke ut appen her

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS