Christian Dahl. (Foto: Coor) Setter kundeopplevelse i sentrum med ny stilling Med opprettelsen av den nye stillingen «Head of Customer Experience» som er del av toppledergruppen, signaliserer serviceleverandøren Coor at de tar kundeopplevelse på alvor. Det er Christian Dahl, tidligere «Innovation Manager», som inntar rollen. Redaksjonen i Horecanytt Publisert onsdag 13. oktober 2021 - 09:58 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1 192,50,-(herav mva kr 132,50) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1 192,50,-(herav mva kr 132,50) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 860,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 860,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side oktober 2021 coor kantine kantine/personalrestaurant nyheter nytt om navn produkter