Fra venstre: Martin Skaug (sjømatrådet), Sindre Vattøy (Ode), Leif Haagensen (Jangaard), Henry Nguyen Tin (Br. Karlsen), Marianne E. Johnsen (styreleder i sjømatrådet), Vilde Strandmann (Ramoen), Elisabeth Kvernstad (Lerøy sjømathuset), Erling Braut Haaland, Tonje Elise Nordbø (Mowi), Cecilie Tennebø (Brødrene Sperre), Sigurd-Andre Kristoffersen (rekefisker), Ina Haagensen (Jangaard), Camilla Beck (sjømatrådet), Bjørn Swan Løvlund (Lofoten/Insula), Alessandro Andres Tøvik Astroza (Fiskarlaget sør) og Christian Chramer (sjømatrådet).
Fra venstre: Martin Skaug (sjømatrådet), Sindre Vattøy (Ode), Leif Haagensen (Jangaard), Henry Nguyen Tin (Br. Karlsen), Marianne E. Johnsen (styreleder i sjømatrådet), Vilde Strandmann (Ramoen), Elisabeth Kvernstad (Lerøy sjømathuset), Erling Braut Haaland, Tonje Elise Nordbø (Mowi), Cecilie Tennebø (Brødrene Sperre), Sigurd-Andre Kristoffersen (rekefisker), Ina Haagensen (Jangaard), Camilla Beck (sjømatrådet), Bjørn Swan Løvlund (Lofoten/Insula), Alessandro Andres Tøvik Astroza (Fiskarlaget sør) og Christian Chramer (sjømatrådet).

Haaland skal promotere norsk sjømat


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS