2080.no Nettbutikken

2080.no relanserer nettside med ny blogg

Fire år etter at 2080.no lanserte konseptet med åpne, ferdig rabatterte nettopriser og handel via nettbutikk, utvider nå selskapet sitt nettsted med en langt mer informativ side, med blant annet en ny blogg.

Publisert

Den nye nettsiden skal gi kundene innsikt i menneskene bak 2080.no, samt hvilken kompetanse og historie de har med seg

2080.no har ønsket å ta posisjonen som den innovative utstyrsleverandøren til horeca- og convenience-markedet.

Dele sin kunnskap

Den største og mest spennende i nylanseringen er at nettsiden får sin egen blogg.

«Vi sitter med solid kunnskap om horecabransjen, produkter, trender og annet viktig stoff som kan være et positivt bidrag for deg, enten du er driver i bransjen eller på annen måte er forbruker av profesjonelt utstyr. Hvorfor ikke dele vår kunnskap?» skriver 2080.no i en pressemelding.

Nytt blogginnlegg hver uke

Hver uke vil det publiseres et nytt innlegg, og temaer som skal tas opp er trender, nyheter og annet bransjerelatert stoff.

– Blogg er et fantastisk medium for å formidle kunnskap, og 2080.no er definitivt en av de første i bransjen til å ta dette mediet i bruk, melder salgs- og produktsjef Silje-Merete Haugen.

Fullsortimentsleverandør

2080.no flyttet i vår sin innkjøps- og logistikkfunksjon til felles sentrallager med sin største partner, danske Oluf Brønnum Storkøkken AS, i København.

Som et resultat av dette øker produktutvalget i nettbutikken betraktelig, og 2080.no vil i løpet av kort tid ha 4-5000 artikler til horeca- og convenience-markedet i sin nettbutikk, og med rette kalles en fullsortimentsleverandør.

For dem som enda ikke er fortrolige med nettbutikk, vil kundesenteret alltid kunne ta imot bestillinger via mail eller telefon.

Les mer på www.2080.no

Pressemelding

"
Powered by Labrador CMS