ExperienceMeetings Illustrasjonsfoto
ExperienceMeetings Illustrasjonsfoto

Experience Meetings med Radisson Blu

Møter med rom for å tenke og være kreativ. Mulighet for enkel og kjapp kontakt med omverden – når det trengs. Mat og drikke som fremmer aktivitet og involvering – og ikke hemmer deltagelse! Det er hovedingrediensene i Experience Meetings, det nye møte- og konferansekonseptet fra Radisson Blu.

Publisert

Illustrasjon: Radisson Blu/Rezidor

Experience Meetings lanseres i begynnelsen av oktober 2012 på 255 Radisson Blu hoteller med i alt over 2200 møtelokaler i 55 land i Europa, Midtøsten og Afrika – og også på de 19 Radisson Blu-hotellene i Norge.

I alt har Radisson Blu utdannet mer enn 10 000 medarbeidere i Experience Meetings-konseptet.

Radisson Blus nye Experience Meetings omfatter

Nye websider med planleggings- og booking-fasiliteter, med bl.a. en interaktiv søkemaskin og oversikt over møtelokaler i 3D

Raske og gjennomarbeidede tilbud

”Brain Box”, et nytt, banebrytende og annerledes ”break-out” møtelokale, med flyttbare, komfortable lenestoler og bløte puter, behagelig lys og mobile vegger som kan skrives på. Alle faktorer som fremmer den kreative pausen

Gratis og raskt trådløst internett til alle møtedeltagere

”Brain Food”, Radisson Blus allerede berømte og gjennomtenkte konsept med mat og drikke som bidrar med energi, stabilt blodsukker og dermed full oppmerksomhet hos deltagerne gjennom et helt arrangement. Dette skandinaviske konseptet har blitt en suksess som nå lanseres i kjedens hoteller hele Europa, Midtøsten og Afrika

Radisson Blus kjente ”Yes I Can”-servicefilosofi

Garanti for ”100% gjestetilfredshet” og ”100% møtetilfredshet”

Mulighet for CO2 -nøytrale møter og konferanser på miljøsertifiserte Radisson BLU hoteller i forlengelse av Think Planet-strategien, som skal redusere energiforbruket på alle Rezidor hoteller med 25 % innen utgangen av 2016. I 2003 fikk kjeden det første svanemerkede hotellet i Norge, og de jobber hele tiden målrettet med å miljømerke alle sine hotell.

Dokumentasjon av den reduserte miljøpåvirkningen gjennom et spesifikt regnskap for CO2 - og drivhuseffekten av et planlagt eller avholdt møte (for medlemmer av ”Club Carlson for Planners”).

Et nytt møtenivå, sier Hellebust

– Med Experience Meetings-konseptet setter vi et nytt nivå for den konsekvente standarden på både produkter og service vi gir våre møte- og konferansekunder. Samtidig tilbyr vi nye elementer som bidrar til den ultimate møteopplevelsen fra første henvendelse til evalueringssamtalen, sier Tarje Hellebust, administrerende director på Radisson Blu Oslo Plaza og District Director o Carlson Rezidor Hotels.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS