First Lady Vendela Kirsebom1

First Hotels med First Lady – et konsept for kvinner

Den store internasjonale reiselivstrenden er ikke cruise eller allinclusive-turer, men kvinner som reiser alene på ferie- eller forretningsturer. På verdens største reiselivsmesse, IBT Berlin 2015, var budskapet klart: ingen reiselivstrender vokser raskere enn kvinner som drar alene på ferie- og forretningsreiser. Derfor lanserer First Hotels i samarbeid med modellen Vendela Kirsebom, First Lady, et konsept tilpasset kvinner.

Publisert

First Hotels har fått hjelp av Vendela Kirsebom til å utvikle produktet First Lady.

De leder også an i den tekniske utviklingen og i USA står kvinner for 58 prosent av online-salget.

– Det er ingen tvil om at gapet i antall hotellovernattinger mellom kvinner og menn stadig blir mindre. Mens menn før stod for den store andelen av forretningsreisedøgn på hoteller, er nå denne forskjellen i ferd med å utviskes, sier Roar Ingdal, administrerende direktør i First Hotels.

Satser på kvinner

– Vi opplever at kvinner ofte har flere krav til hva som gjør et hotellopphold vellykket, sier Roar Ingdal i Fist Hotels.

Flere aktører i andre deler av reiselivsbransjen har allerede skreddersydd tilbud mot kvinnelige kunder, men dette er fortsatt lite utbredd blant hotellkjedene. Dette gjør nå First Hotels noe med.

– Vi opplever at kvinner ofte har flere krav til hva som gjør et hotellopphold vellykket. Derfor lanserer vi nå First Lady – et program skreddersydd for hva vi erfarer kvinner ønsker av hotelloppholdet, sier Ingdal videre.

Når du bestiller et First Lady-rom, inkluderer det et litt større værelse med en ekstra god seng samt en spesiallaget morgenkåpe (som man kan ta med hjem) av økologisk bomull. I tillegg får gjesten dag- og nattkremer samt andre skjønnhets- og velværeprodukter.

Eksperthjelp

Eksperthjelp: Vendela Kirsebom.

First Hotels har fått hjelp av Vendela Kirsebom til å utvikle produktet og badekåpen og kremene er fra hennes eksklusive kolleksjon.

– Jeg vet ikke hvor mange tusen netter jeg har tilbrakt på hoteller rundt om i verden, men en ting vet jeg: At det er de små detaljene som utgjør den store forskjellen på hvorvidt hotelloppholdet har vært vellykket eller ikke. Med First Lady er det akkurat disse detaljene som vies oppmerksomhet, sier Kirsebom i en pressemelding.

First Lady

Større romtype enn standard dobbel, og dobbeltseng

Flott morgenkåpe i økologisk bomull i ekstra god kvalitet fra Vendelas kolleksjon

Dagkrem og nattkrem fra Vendelas egen kolleksjon

Standard badekåper og tøfler

Kaffe og te på rommet

Skjønnhetsprodukter (badeskum, shampo, balsam, lotion)

Motemagasinet Elle

Sminkespeil med godt lys

Hårføner og godt med håndklær

Produktene fra Vendela Kirseboms kolleksjon kan gjestene ta med hjem

Pris på First Lady-pakken blir 495 kroner i tillegg til ordinær pris på rommet

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

"
Powered by Labrador CMS