Sammen med popgruppen Ballinciaga, har The Big Norwegian med datterselskapet Kald AS utviklet hard seltzeren Kald. Nå lanseres de to Kald-variantene i horecamarkedet.
Sammen med popgruppen Ballinciaga, har The Big Norwegian med datterselskapet Kald AS utviklet hard seltzeren Kald. Nå lanseres de to Kald-variantene i horecamarkedet.

Lanserer hard seltzer-suksess i horecamarkedet


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS