Mywall.jpg

Gi veggene identitet med designtapet

Med designtapeten MyWALL er det enkelt å spre et budskap i kommersielle lokaler. Gi veggene identitet, og skift ut kampanjer og dekorasjoner i tråd med sesong. 

Publisert

Spenstig og fargerikt lokale med designtapet.

- En ny tapet er en enkel og rimelig måte å forandre utrykk i en butikk. Farger, mønstre og struktur blir akkurat som bestilt, forteller designansvarlig Trine Sterud hos printspesialisten Colormaster, som står bak nyheten MyWALL.

MyWALL er egnet til butikkdekorasjon og tematiserte kampanjer. Du kan tilpasse butikken til sesonger, ulike høytider og merkedager. Butikken kan endre profil i løpet av en kveld.

Kan endre budskap enkelt

- Tapet egner seg godt som kampanjemateriell i vindu eller på en sentral vegg hvor man ønsker å endre budskap relativt hyppig. Den monteres som en vanlig tapet, og kommer i varianter med og uten lim. I tillegg kan man velge en rekke forskjellige overflatestrukturer. Mønster eller foto, glatt eller ruglete. Alt er mulig, forteller Sterud, som også bistår kunder med å komme frem til det perfekte resultatet dersom de trenger designhjelp.

Tapeten har en helt annen overflate enn folie – det blir mye mer liv over den, og den oppfattes som mer eksklusiv. Den reflekterer ikke lys, og egner seg derfor godt som bakgrunn i utstillingsvinduer.

MyWALL koster rundt 450 kroner pr. kvadratmeter, og kan bestilles eksklusivt fra Colormaster.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS