QualityNarviklobby
QualityNarviklobby

Quality Hotel Grand Royal Narvik i ny drakt

Quality Hotel Grand Royal Narvik er renovert for 80 millioner kroner. Med 55 nye rom, totalrenovert restaurant, fellesarealer og en splitter ny skybar med byens beste utsikt, befester hotellet sin posisjon i byen. Petter A. Stordalen sto for den offisielle åpningen av det oppussede hotellet.

Publisert

Quality Hotel Grand i Narvik.

– Jeg har ståltro på Narvik og det som skjer i kommunen, sier eier og styreleder i Nordic Choice Hotels. Quality Hotel Grand Royal må stå i stil med byens spennende utvikling. Derfor har hotellet fått nye, lyse lokaler, flere rom og et fantastisk kjøkken. Hotellet er blitt forvandlet og er nå enda bedre, Petter A. Stordalen.

Skybar

Hotelldirektør Jan-Ove Edvardsen, som har ledet hotellet gjennom nesten hele prosjektet, er stolt av nye Quality Hotel Grand Royal Narvik.

– Når du nå går inn på hotellet vårt, vil man ikke kjenne seg igjen. Gammelt interiør er byttet ut med moderne møbler og har fått et løft. Lokalene er rett og slett flottere. Dessuten har vi fått Narviks fineste skybar, sier hotelldirektør Jan-Ove Edvardsen.

Lokal og regional møteplass

Lobbyen på Quality Hotel Grand i Narvik. (Foto: Nordic Choice Hotels)

Med prisbelønte kokker, Narviks beste utsikt og tidsriktig stil, håper Edvardsen at Narvikinger vil se på Quality-hotellet som en naturlig møteplass i Narvik.

– Vi ønsker at vårt hotell skal være en lokal og regional møteplass. Med byens største konferanseanlegg vil vi være stedet der tanker spres og gode ideer klekkes. Med våre prisbelønte kokker og fantastiske restaurantlokaler, passer vi perfekt for både bryllup og andre store opplevelser. De nye rommene vil være Narviks ypperste. Alt ligger til rette for at hotellet skal være en magisk møteplass, som seg hør og bør, fortsetter Edvardsen.

Quality Hotel Grand Royal Narvik feiret sin forvandling torsdag den 23. august. Petter A. Stordalen sto for den offisielle åpningen.

Rom på Quality Hotel Grand i Narvik. (Foto: Nordic Choice Hotels)

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS