PerLauritzLienUtvalgteSpisesteder

Innkjøpskjeden med Utvalgte Spisesteder\"

NHO Reiseliv Innkjøpskjeden starter opp "Utvalgte Spisesteder”. En ny kjede av spisesteder langs norske veier og knutepunkter, der søkelyset ligger på gode matopplevelser og gode pauser for kundene. Medlemmene har ønsket seg et profilsamarbeid med stor individuell frihet.

Publisert

Per Lauritz Lien er kjedeleder for Utvalgte Spisesteder.

Med seg på laget har NHO Reiseliv Innkjøpskjeden fått store og viktige aktører på industrisiden. Sammen med sine medlemsbedrifter er målet å skape Norges beste kjede av frittstående spisesteder.

Et kvalitetsstempel

– God mat er viktig uansett. Vi håper og tror derfor at mange har lyst til å være med på dette. Å være en del av "Utvalgte Spisesteder" blir et kvalitetsstempel på at her får du god mat og en god pause uansett, sier Per Lauritz Lien, kjedeleder for "Utvalgte Spisesteder".

Lukrativt

Innkjøpskjeden har nå fremforhandlet enda bedre betingelser fra noen av sine største leverandører.

– Denne toppbonusen skal dekke driften av kjedekonseptet, og bidrar dermed til at spisestedene som blir med ikke får noen ekstra kostnader i forbindelse med medlemskapet. Dette gjør det ekstra lukrativt for medlemmene å være en del av "Utvalgte Spisesteder", sier kjedeleder Lien.

Søkelys på en god meny

Som et ledd i satsningen blir fokus på å utvikle en god meny viktig. Her har "Utvalgte Spisesteder" utviklet et konsept med signaturretter. Disse vil være hovedfokus i kjedekonseptet.

– I samarbeid med våre medlemmer og med aktører innen matindustrien vil vi utvikle gode signaturretter. Disse skal byttes ut hver måned og skal markedsføres aktivt på kjedens nettsider og i andre kanaler. I tillegg er det viktig å påpeke at den enkelte veikro selvfølgelig skal ha fokus på sine lokale spesialiteter og finslipe sitt særpreg, utdyper Lien.

Enkelt å finne nærmeste "Utvalgte Spisested"

I tillegg til nettsider utvikles det også en egen mobiltilpasset side som gjør det enkelt å finne frem til nærmeste "Utvalgte Spisested" når kunden er på farten. Denne inviterer i tillegg til dialog med kunden.

– God markedsføring er viktig, og vi ser at bruk av internett på mobilen stadig øker. En spesialtilpasset mobilside med enkle funksjoner og interaksjon er derfor et viktig ledd i vår markedsføring av kjeden. Vi vil også satse mye på god presentasjon av signaturrettene på det enkelte serveringssted. Målet er at de reisende vil oppdage og glede seg over kvaliteten som ligger i maten som blir servert, avslutter en fornøyd Per Lauritz Lien.Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS