ScandicSeng

Scandic med individtilpassede senger

At sengen er essensiell for en bra hotellopplevelse er lett å forstå. Derfor satser Scandic, som første hotellkjede i verden, på individtilpassede senger. Her vil gjesten selv, ved hjelp av en fjernkontroll, regulerer hardhetsgraden på madrassen. Satsningen er et samarbeid mellom den svenske sengeprodusenten Bliss Nordic og Scandic.

Publisert

Nå skal du kunne sove enda bedre hos Scandic.

Bliss er verdens første seng som kan tilpasses personlig komfort ved at hardhetsgraden kan stilles inn etter gjestens eget ønske. Scandic Anglais i Stockholm har testet og vurdert sengen, denne falt smak og derfor rulles nå samarbeidet ut med produsenten slik at Scandic vil kunne tilby slike senger til sine gjester.

I fremtiden vil du finne Bliss senger på et antall av kjedens nye hoteller.

Vil drive utviklingen

– For Scandic er det avgjørende at vi tilbyr senger med høy komfort. Når det nå dukker opp en mulighet til å få en individuelt tilpasset seng, skal våre gjester få denne sjansen. Som Nordens ledende hotellaktør er vi vant med å drive utvikling ved å teste nye løsninger og innovasjoner. Vi er overbevist om mange gjester kommer til å sette pris på å kunne gjøre individuelle tilpasninger til hotellsengen slik at oppholdet blir perfekt, sier Kristine Schaug, PR Manager, Scandic Norge.

Den optimale hotellsengen

Bliss er verdens første seng som kan tilpasses personlige ønsker uavhengig av gjestens høyde, vekt, kroppsform eller sovestilling. Sengens fjæringssystem justeres enkelt ved hjelp av en fjernkontroll – fra hard til ekstra myk – til du finner din favoritt komfort. Gjestene kan til og med justere de ulike delene av sengen separat for støtte til rygg-, hofte-, eller skulderparti slik at tilpassningen blir optimal. Sengen Bliss bygger på en svensk innovasjon som det er tatt verdenspatent på.

– Vi har et fantastisk produkt som kan bli en sengerevolusjon. Derfor er det ekstra moro at Nordens ledende hotellkjede velger å samarbeide med oss og drive utviklingen frem på dette området. Det finnes flere eksempler på nyheter som er blitt bransjestandard etter at Scandic har tatt initiativet, sier Mattis Sörensen, administrerende direktør for Bliss Nordic.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS