Grand Hotel fasade

HSMAI Business and Service 8. januar

HSMAI Business and Service, som arrangeres 8. januar, er denne gangen todelt, med en konferanse med fokus på innkjøp av reiselivstjenester, for HSMAIs medlemmer og innkjøpere av reiselivstjenester på formiddagen. Ettermiddagen er forbeholdt HSMAI-medlemmer og bedrifter invitert av OHF (Oslo Handelsstands Forening), og fokuserer på service, etterfulgt av prisutdelingen Årets Serviceløft 2014.

Publisert

HSMAI Business and Service arrangeres på Grand Hotel i Oslo.

«HSMAI arrangerte i mange år en konferanse for innkjøpere av reiselivstjenester, og etter en lengre pause, gjør vi det igjen. Der det er naturlig, noen ganger sammen med NBTA, en god samarbeidspartner, som jobber på innkjøpernes premisser, mens HSMAI skal jobbe for hotell- og reiselivsnæringens beste», melder HSMAI.no

Disse deltar

Denne dagen deltar:

Terje Grue (sjef for Emirates Airline i Norge)

Erlend Ellingsen (Head of Communications i First Hotels)

Tore Torgersen (innkjøps- og logistikkdirektør i Siemens AS)

Johannes Larsen (Key Account Manager i SAS)

Kristin Ulstein (innkjøper av reisetjenester i Posten Norge og Bring, samt styreleder i NBTA)

Nils Arne Øygarden (reiseansvarlig/seniorinnkjøper i NRK)

Ingunn Hofseth (administrerende direktør i HSMAI)

Reidar Fuglestad (konsernsjef i Dyreparken Utvikling AS)

Anders Åmot (servicedesigner)

Her kan du se nærmere på programmet og melde deg på

Årets Serviceløft 2014

Det skal gis ut priser i flere kategorier. Hovedprisen skal gis til den virksomhet som kan vise til en særlig utvikling på flere kriterier over flere år, og især kan vise til hvordan integrasjon av innsatsen på flere områder har bidratt til å forbedre kundeopplevelsen og serviceløftets troverdighet.

Til begge arrangementene tar HSMAI i bruk det beste Grand Hotel har å by på – nemlig både Speil- og Rococo-salene.

Her kan du melde deg på

Pressemelding

"
Powered by Labrador CMS