John Arne Jørgensen NSH

Nytt Norsk Storhusholdning – nye muligheter

Norsk Storhusholdning har vært med på å drive utviklingen innen hurtigmatserveringen i Norge. Med søkelys på gode råvarer og selgende konsepter har de satt en standard for næringen. Nå går bedriften gjennom en omfattende omorganisering, med en ny bølge innovasjon i kjølvannet.

Publisert

Markedssjef i NSH, John Arne Jørgensen.

John Arne Jørgensen er markedssjef hos Norsk Storhusholdning (NSH) avd. Slåtto Marketing, forteller om bakgrunnen for endringene i organisasjonen.

– Vår gode samarbeidspartner gjennom mange år, Ådne Espeland AS, har valgt å tre ut av samarbeidet. Slåtto Marketing AS og HOFF SA vil imidlertid drive NSH videre. Vår ambisjon er å fortsette som før, eller helst enda mer offensivt i markedet fremover. Vi beholder salgsapparatet og de eksisterende menykonseptene, og det er med stolthet vi nå kan presentere en rekke spennende nye sortimenter, produkter, konsepter og varemerker, uttaler han.

Nye samarbeidspartnere

Mens flere av kjøtt og kyllingproduktene i det gamle NSH sortimentet ble solgt under Jæder merket, vil nå de fleste varene bli produsert av andre, og markedsført av NSH. John Arne Jørgensen kan fortelle om en omfattende prosess.

– For oss har kvalitet alltid stått sentralt, og når vi nå måtte finne andre produsenter var det naturlig for oss å søke på øverste hylle i det norske markedet. Resultatet er et nytt samarbeid med Krone Kjøttprodukter AS og Finsbråten AS i det norske storhusholdningsmarkedet. Begge bedriftene er høyt anerkjente kjøttprodusenter – med flere prisbelønte produkter i sortimentet – blant annet bacon og pølser, og vi ser med forventning frem til et godt og fruktbart samarbeide. Slåtto hamburgere vil fortsatt bli produsert hos Ådne Espeland AS, melder Jørgensen.

Heidi Lister Bergsbakken, markedssjef i NSH avd. HOFF SA.

Salgssjef Tormod Karlstad i Krone Kjøttprodukter AS/ Finsbråten AS ser frem til et spennende samarbeid og nye muligheter sammen med NSH.

Nytt løft for innovasjon

Fra og med annet halvår 2014 og utover i 2015 vil det fortløpende blir presentert nye produkter og løsninger – både i Slåtto og HOFF sortimentet, samt i Krone og Finsbråtens egne merker.

– Vi i NSH ser frem til nye muligheter, og håper markedet vil ta godt i mot våre nye produkter, spennende konsepter og samarbeidspartnere. Denne sommeren lanserer vi en rekke nye produkter, og til høsten vil det komme flere. Noen av dem kommer som erstatninger for eksisterende varer, men vi har også lagt vekt på å utvikle helt nye produkter. Norsk Storhusholdning AS vil fortsatt bestrebe seg på å være «det smarte valget» for sine kunder, og med våre spennende nyheter føler vi at organisasjonen vil stå sterkere enn noen gang, uttaler Heidi Lister Bergsbakken, markedssjef i NSH avd. HOFF SA.

Pressemelding

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS