Det norske produktet Waizli Intelligent Energizer ble presentert på Umami Arena. Cecilie Brækhus og Camille Herrem er ambassadører for produktet.
Det norske produktet Waizli Intelligent Energizer ble presentert på Umami Arena. Cecilie Brækhus og Camille Herrem er ambassadører for produktet.

Waizli – sunn norsk energidrikk

Det norske produktet Waizli Intelligent Energizer ble presentert på Umami Arena. Med på laget er to av Norges mest kjente kvinnelige idrettsstjerner.

Produkter fra Waizli.
Produkter fra Waizli.

– Dette er et sunnere alternativ til energidrikk. Vi delte ut smaksprøver på messen, og tilbakemeldingene var svært gode. Folk synes det er kanonkult at noen tør å utfordre de store gigantene som Red Bull og Monster. Dessuten er vi utrolig glade for å ha med oss to av Norges ledende idrettsstjerner, verdens beste kvinnelige bokser, Cecilie Brækhus, og en av Norges mest kjente håndballspillere, Camilla Herrem, som ambassadører. Brækhus deltok også på standen til God Lokalt på Umami Arena, sier daglig leder Egil Hansen.

Utviklet sammen med Flo Brewery 

Camilla Herrem er ambassadør for Waizli Intelligent Energizer. Her sammen med gründer Egil Hansen.
Camilla Herrem er ambassadør for Waizli Intelligent Energizer. Her sammen med gründer Egil Hansen.

Som en del av arbeidet vil Brækhus og Herrem fremme Waizli Intelligent Energizer, en sunn energidrikk som gir kroppen viktige næringsstoffer for å opprettholde stabilt energinivå både gjennom trening og hverdagen.

Han forteller at produktet ble utviklet sammen med Flo Brewery. Navnet Waizli betyr egentlig «tenk klokt, tenk fornuftig» («Choose wisely»).

Restituerende

– Waizli er produktet du velger med god samvittighet for kroppen din. Ikke bare gir det deg en energiboost, den hjelper også kroppen å restituere etter en påkjennelse, om det så er fra trening eller en aktiv hverdag, sier Hansen.

Produktet inneholder ginseng, ashwagandha, pantotensyre (vitamin B5), niacin, vitamin B6, vitamin B12, magnesium og selen, og du får det i tre forskjellige smaker (original, tropic og eple).

– Med to av de største idrettsstjerner og forbilder på laget, skal Waizli være et produkt folk snakker om, sier Egil Hansen.

Les mer på Waizli.no

Lik og følg gjerne magasinet Horeca på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Her kan du abonnere på magasinet Horeca

Powered by Labrador CMS