Delil de Luca logo

iPhone App i Deli de Luca gir god respons

CatchTheEye opplyste tidligere at applikasjonen de utviklet for Deli de Luca raskt ble en av Norges mest populære. Deli de Luca har oppnådd fasinerende resultater ved å ta i bruk denne type mediekanal. CatchTheEye bruker et statistikkverktøy for å måle hvordan brukerne benytter applikasjonen fra klikk til transaksjoner i kassen.

Publisert

Mer enn 15 000 personer har så langt lastet ned applikasjonen. Det er så langt mer enn 240 000 klikk, nesten 85 000 nedlastede mobile kuponger og 40 000 innløste kuponger. Deli har en kundetilvekst på opptil sju prosent.

Terje Bergh, markedssjef i Deli, er begeistret og oppsummerer på følgende måte:

– Opptil 1500 personer er innom hver dag og benytter tilbudene. Det er klart vi merker dette på totalomsetningen vår, og kundene er superfornøyde.

Fra 2010 vil Deli og CatchTheEye gi alle deres leverandører og i tillegg åpne for at eksterne annonsører kan distribuere unike og dagsaktuelle tilbud via iPhone appliksjonen.

– Vi vurderer dette som en ny, innovativ og attraktiv mediekanal, sier Tor Olav Haugen i CatchTheEye. Vi har mottatt mange forespørsler om dette, og nå er det altså mulig.

Tine er eksklusiv partner for distribusjon av kuponger i 2009, og har oppnådd gode resultater. Knut Ludvigsen, salgssjef i TINE, er imponert:

– Vi hadde aldri drømt om at flere hundre personer skulle kjøpe melk med peanøttsmak i Deli butikker hver eneste dag.

Om CatchTheEye AS

CatchTheEye er et medieselskap som selger forbrukertilgang via skjerm, med mobil som retur og responskanal. Selskapet står i spissen for å etablere mediekategorien Digital Out-Of-Home-Advertsing i Norge som i 2008 var den raskest voksende mediekategorien internasjonalt.

Om Deli de Luca

Deli de Luca ble etablert 11. april 2003 i Thorvald Meyers gate på Grünerløkka av de fem norske gründerne, Adriano Capoferro, Thor Johansen, Geir Syversen, Terje Berg og Vesna Milkovic. Vi var den gang og er fortsatt stolte av å kunne presentere et konsept som er en krysning mellom butikk og delikatesseforretning med søkelys på god mat og måltidsløsninger

Pressemelding

Powered by Labrador CMS