Kristin Alsvik er ny kommunikasjonssjef i Moestue Grape Selections.

Ny kommunikasjonssjef hos Moestue

Kristin Alsvik er ansatt som ny kommunikasjonssjef i Moestue Grape Selections.

Publisert

Kristin Alsvik tiltrådte stillingen som markeds- og kommunikasjonssjef i Moestue Grape Selections 3. oktober. Hun har flere års erfaring fra tilsvarende stillinger i vinbransjen, senest i NonDos, og har tidligere arbeidet som journalist og kommunikasjonsrådgiver for en rekke ulike kunder i flere av hovedstadens PR-byråer.

– Kristin Alsvik har utvist en solid evne til å skape resultater i tidligere arbeidsforhold, og vår kommunikasjonsvirksomhet blir nå styrket i både bredde og kvalitet, sier Christopher Moestue.

Jobbe mot nøkkelprodusenter

Alsvik vil ha ansvar for all pressekontakt og markeds- og kommunikasjonsarbeid i selskapet, og skal i tillegg jobbe med å øke søkelyset på flere av Moestue Grape Selections’ nøkkelprodusenter.

Det er ikke uten grunn at Moestue Grape Selections er Norges største vinimportør – samtidig som selskapet utvilsomt er blant de aller mest anerkjente i bransjen. Æren for dette har ikke bare de fremragende produktene i porteføljen, men også det ekstremt solide arbeidet Christopher Moestue og teamet hans har lagt ned i løpet av de 20 årene som har gått siden oppstarten. Jeg er stolt av å bli en del av denne dyktige gjengen, og jeg ser frem til å bruke min kompetanse og erfaring til å løfte både Moestue Grape Selections og alle de eminente vinprodusentene i selskapet enda lenger frem i søkelyset, sier Kristin Alsvik i en pressemelding.

Fulltallig produktavdeling

Med denne ansettelsen er selskapets produktavdeling endelig fulltallig igjen.

Alsvik blir en del av Moestue Grape Selections’ produktavdeling, som ellers består av Christopher Moestue (produktdirektør), Mattias Hallin (porteføljesjef), Jon Lindahl (produktsjef) og Nina Norrgård (produktsjef).

Med Kristin Alsvik på plass kan vi øke trykket i vårt markeds- og kommunikasjonsarbeid, og vi er nå klare for nye prosjekter og spennende nyheter i tiden som kommer, sier Mattias Hallin.

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

Du kan abonnere på gratis nyhetsbrev fra magasinet Horeca/Horecanytt.no her

Powered by Labrador CMS